Integration til økonomistyringssystemer

Cookie information
This website uses cookies. Read more.the policy.
ACCEPTER OG LUK
Resultaterne vil blive vist her, skal du skrive en søgetekst

Integration til økonomistyringssystemer 
 

Med større enheder og flere opgaver er behovet for rapportering til løn- og faktureringssystemer vokset hos alle beredskaber. Innovative Security Manager™ kan nu gøre dette automatisk via integration til Microsoft Dynamics NAV (Navision).

Igennem de seneste år har mange beredskaber oplevet et stigende antal papirgange i organisationen. Dette er som følge af sammenlægningerne i 2016, større enheder samt et større antal af oftest meget forskellige opgaver. Opgaverne spænder fra 1-1-2 og ABA-alarmer til slukkereftersyn og assistance til hjemmepleje ifm. løft samt vægtertjeneste på lokale skoler og udbringning af hjælpemidler til borgerne. Uanset type og karakter af opgaven er der et behov for at fakturere og administrere løn for hver enkelt opgave. 

I dag håndteres rapporteringen på de fleste vagtcentraler med Excel-ark og gule sedler, som håndbæres mellem vagtcentral, udførende personale og administration. Disse arbejdsgange indebærer risiko for fejl, og udover at de mange sedler har det med forsvinde, er det utroligt tidskrævende for personalet på vagtcentralen at udarbejde et rapporteringsgrundlag. Tid som kunne bruges langt bedre på at løse vagtcentralens kerneopgaver.  

Automatisk afrapportering af opgaver
For at optimere disse arbejdsgange har Innovative udviklet en integration mellem Innovative Security Manager™ (ISM) og Microsoft Dynamics NAV (Navision), som automatiserer afrapporteringen af opgaverne direkte fra ISM til Navision. 

Integrationen er baseret på vores fleksible Data Management Interface (DMI), som er vores standard API. DMI sørger for, at alt relevant data automatisk bliver sendt til fakturering og lønstyring, så snart opgaven eller hændelsen bliver oprettet i ISM. DMI kan desuden integrere til andre økonomistyringssystemer (fx Prisme). 

undefined

Innovative er i øjeblikket ved at implementere løsningen hos to beredskaber. Målet er at mindske papirarbejde, effektivisere personalets tid samt reducere antallet af fejl. Særligt er der fokus på af reducere fejl, da fakturering af alle opgaver på korrekt grundlag har stor betydning for administrationen.      

ISM er et naturligt omdrejningspunkt på vagtcentralen i forhold til at administrere opgaverne, da det danner grundlag for opgavernes udførelse og afslutning.  

For at høre mere om integration til netop jeres økonomistyringssystem, kontakt venligst:  

Dennis Bang Andersen  
Sales Manager, Public Safety 
+45 5384 1501  
da@innovative.dk

 

VIL I VIDE MERE?
TILMELD DIG VORES NYHEDSBREV

TILMELD DIG VORES NYHEDSBREV

FÅ DE VIGTIGSTE NYHEDER, CASES, TRENDS OG VIDEN OM SIKKERHED I DIN INDBAKKE

VÆLG SPROG:

Du har nu tilmeldt dig vores nyhedsbrev

Du kan altid afmelde, hvis du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbrev.

Kontakt Os

RING TIL OS PÅ 3373 4000, eller

Gå til vores kontaktside