Få en skræddersyet og integreret sikkerhedsløsning, der passer til din virksomhed og behov.
Hos os får I hjælp hele vejen – fra afdækning af behov over implementering til uddannelse.
Med kunder over hele verden, har vi erfaring i at levere den rigtige sikkerhedsløsning - uanset størrelse og marked.
Fra 1982 til i dag
Organisation & Ledelse
Bliv salgspartner og se, hvem vi samarbejder med
Mere om hvem vi er og hvad vi laver
Ledige stillinger og uopfordrede ansøgninger.
Se & download datablade
Brug fem minutter på at få en tilpasset sikkerhedsrapport.
Klik på logoet for at logge på vores supportsystem
Kontakt Marketing på 3373 4000 eller marketing@innovative.dk for at blive registreret.
Kontakt Marketing på 3373 4000 eller marketing@innovative.dk for at blive registreret.
Få én samlet løsning, der indeholder alt, I har brug for i ét system. Det giver jer hurtigt overblik, mulighed for at reagere med det samme og øger effektiviseringen, fordi I kan styre ressourcerne mere effektivt.
Med Innovative Security Manager™ kan I modtage og behandle alarmer via en lang række grænseflader: IP, SIA DC09, SOAP (XML) og e-mail eller ved integration til andre IP-interfaces. Sms: modtag og send tekstbeskeder med fx alarmer og GPS-information i justerbart format. Andre teknologier: ADSL, PSTN og GPRS samt andre kendte teknologier
Opret, planlæg og tildel opgaver til personalet via vores app til Android™ – enten manuelt eller automatisk. Tildel opgaver baseret på forskellige parametre, såsom nuværende arbejdsskift, tid siden sidste opgave, fysisk afstand til opgaven og tid tilbage på arbejdsskift.
Samle flere videosystemer i én platform, og integrér med plantegning ved alarm.
I får hurtigt overblik over optagelser både før og efter en alarm er gået, så I kan reagere med det samme – og slipper for at køre ud til falske alarmer. Med interaktive plantegninger over områderne kan I med det samme se, hvor alarmen er gået.
Interaktive plantegninger giver maksimalt overblik. Når en alarm går, vises en plantegning af det berørte område. Det minimerer risikoen for at ende i en forkert lagerbygning eller lokation.
Se hvor jeres køretøjer befinder sig lige nu, så I hurtig kan sende nærmeste bil til alarmstedet. På udrykningsinterfacet kan I se alle køretøjer og når alarmen går, sendes kundedata såsom adresse og telefonnummer hurtigt til relevante personer.
Se alarmer, køretøjer og håndholdte enheder på det interaktive kort. Tildel opgaver/alarmer til personale direkte fra kortet. Innovative Security Manager™ logger automatisk alle hændelser til senere rapportering.
Innovative Security Manager™ logger og gemmer alle alarmer og hændelser, så I har adgang til det fulde billede. I får også et back-up system, der automatisk kopierer data én gang i døgnet. På den måde er I garanteret, at I altid har al data tilgængelig.
Integrér nemt og hurtigt Innovative Security Manager™ med jeres eksisterende systemer. I får en fleksibel platform, der kan tilpasses jeres behov og løbende udvides.
Gør udvalgt data tilgængelig via internettet for for eksempel teknikere/montører eller jeres kunder.
Få enheder til at kommunikere med hinanden i realtid på et sikret netværk og et delt digitalt kort.
Implementing af Innovative Security Manager™ består af flere faser og kan tager op til flere måneder. Vi hjælper jer sikkert igennem alle faserne – lige fra fastlæggelse af løsningens omfang til træning af de medarbejdere, der skal arbejde med det.
Du har nu tilmeldt vores nyhedsbrev
Du kan altid afmelde dig, hvis du ikke længere vil modtage vores nyhedsbrev.